Heart Chat Bubble

Words

Hellu där!
Nu kan jag äntligen sitta och ta det lite lugnt! :) Det var ändå ganska mycket folk på maxi idag, brukar vara ganska chill på lördagar. Man är alltid själv en timme i kassan på morgonen. Kön växte och växte så att folk började bli otåliga och säger till mig att kön är lång. Som om jag skulle kunna göra något åt det ;p När de säger till så jobbar jag ännu söligare bara för att! Hehe skojar.. Blir iallafall inte stressad av det.. :) 
   Imorgon jobbar jag 17:00 till 22:00. Måste ta tåg/buss då för min lampa funkar inte till cykeln sen fick jag höra massa otäck historier som hänt nyligen ! Så njah, avstår det tack! 

Har ätit två måltidsersättningar och lite kvarg med satsuma idag. Tycker det är sjukt att man kan vara mätt på sån ersättningsmat.. ;p

Ställ gärna frågor till mig om ni undrar över något! Är verkligen dålig på att komma på vad jag ska skriva om. Kom med förslag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback