Heart Chat Bubble

En liten uppdatering

Jag vet inte om jag ska försöka bli bättre på att blogga. Vill ju inte skriva ut för mycket om mig, eller göra min anonym så ni får be om lösenord till den..? Ibland kan det ju vara skönt att skriva av sig ;p 

Nu efter nyår skaffar man ju alltid massa nyårslöften, och brukar ju oftast vara något i stil med kosten och sådant. Jag fick i julklapp av min pappa en smoothie mixer som jag kommer använda till fullo! Ska kolla upp massa nyttiga recept till det. 
Ikväll ska jag mixa jordgubbar, banan och vaniljyoghurt, det som blir över kommer jag ha som frukost. Har gått upp massa och man märker verkligen hur trött man är och att man inte orkar lika mycket längre. Det är inget bra.. Konditionen har verkligen försämrats. Längtar tills det blir varmare så man kan börja öva konditionen igen :)
 
Imorgon är det nyårsafton så på morgonen ska jag tvätta och kvällen ska vi äta gott och bara mysa <3 Andra nyår i denna lägenheten :) Har den 7 januari bott här i ett år! Tiden går snabbt! :)
 
Gott nytt år ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback