Heart Chat Bubble

Söka jobb!

Imorgon är mina planer:
  1. Upp tidigt! Typ 8..
  2. Ändra tid i tvättstugan (helst innan veckan är slut ;p)
  3. Träna!
  4. Duscha och fixa mig iodning
  5. Åka till Kristianstad och söka jobb! Maxi, coop, willys och några klädbutiker! Får se när jag väl är på plats ;)
  6. Äta middag med mannen hos hans pappa.
Plan fem och sex är lite osäkert, kanske ska börja med att söka jobb i min stad först? ;p Får se imorgon på vilket humör jag är på! ;) 
 
Idag har jag sovit bort hela dagen! :( Vaknade vid 8 för L:s alarm rinde.. Åt frukost och sedan somnade jag till klockan 14:00.. Hela dagen förstörd ;o  Har bara suttit o degat i soffan. Men fick väl bli en vilodag då xD Hatar att vara arbetslös! xD
 
Men.. Som sagt jobb kommer inte utan man får kämpa själv! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback