Heart Chat Bubble

Min fredag

Hej! 
Har börjat med min ersättningsmat idag, har alltid varit emot sånt men tänkte testa detta nu. Funkar skitbra, tog det vid 9 och vid 15 tiden började jag bli hungrig och tog en till då. Det är verkligen bra om man ska ner de där extra kilona! Så kan verkligen rekommendera! God är den också. 
Idag har jag inte tränat, kanske borde ta en pw senare..? Trist bara att det blir mörkt så fort bara.. 

Skräp
Idag har vi slängt flaskor och söndriga glas, var en hel pappåse full. Hade visst samlat åt sig massa (två styckna) bananflugor där med. Skönt att få det slängt iaf!

Möbelnytt
Efter det cyklade vi till en möbelaffär och kollade lite. Bokstavligen hatar när de kommer fram och frågar om man behöver hjälp. Behöver vi hjälp frågar vi ju självklart? xD (och jaaa jag vet att det är deras uppgift att fråga, men ändå) :)

Arbetsförmedlingen
Var därefter på arbetsförmedlingen, så har fixat arbetsgivarintyg från willys nu, kan dröja upp mot 2 veckor innan jag får hem det bara för willys ska godkänna det osv. Ska fixa ett från maxi också. Imorgon ska jag jobba igen! Kul! Blir scanningen och på söndag kassan. 

Pimpade växten lite med fina höstblad ;)


Äntligen har detta teet kommit till ICA, som jag väntat! God är den med!

De gånger jag frågat älsklingen om vi ska äta pannkakor säger han alltid att det är ingen middag. Har lixom slutat fråga om det då. Idag säger han "ska vi äta pannkakor?" daah.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback