Heart Chat Bubble

Arbetsintervju!

Tidigare i bloggen (4 dagar sedan) "Jag vill så gärna gå på arbetsintervju nuuu!! Hade varit så kul om någon ringer upp!! Har haft tur med både Willys och Maxi, kan jag inte fortsätta ha tur! ;D "

Ja, det verkar som att jag fortfarande har tur! För på måndag ska jag på arbetsintervju här i Sölvesborg! På coop! Kan ju inte bli bättre! 
Kollade på "kartor" och sökte upp sträckan från när jag bodde hos pappa till Willys (när jag jobbade där) och sträckan var 1.1 km. Härifrån där jag bor till COOP är det 0.8 km ;) Ännu nämre. 
Jag får tagga ner lite nu, inte ens säkert jag får det. 50/50 lixom. Men alla intervjuver jag varit på har jag fått jobbet utom en då. Så kan ju säga att jag har rätt stora förväntningar ;) 

Vet inte än vad för arbetsuppgifter jag skulle få, och spelar absolut ingen roll! Öppen för allt! Har ju erfarenhet från kassan och frukten. Ni vet ju själva hur stor avdelning det är på maxi vid frukten (iaf i bromölla) och sen hur det är i en liten butik. Stooor skillnad! x) Blir ju så mycket lättare att beställa. 

På coop hämtar man ju ut paketer också, kommer får lära mig det också, spännande :) Lösa ut lotter och sånt också, aldrig gjort tidigare. 

Nu får vi hålla tummarna att jag får det också! Återkommer om mer på måndag! ;)


Lugna ner dig nu Stina.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback