Heart Chat Bubble

Varmt i lägenheten!

Jag står helt ärligt inte ut med denna värmen vi har i lägenheten! Minst 30 grader utan att överdriva.. Vi har fönster öppna men det vädrar inte. Ringt hyresvärden men han ska på semester så han kan inte kolla upp det än. Att ha en fläkt hjälper inte, det ska ju helst inte låta eftersom vi i mest behov behöver det när vi ska sova. En AC hade varit såå perfekt! 
 
Har jobbat 5 h idag, skönt! Men så mycket man hade och göra, var tomt överallt och folk frågar efter saker så man fick gå in på lagret och hämta osv. Imorgon ska jag lära mig på riktigt hur man beställer, ingen som visat exakt hur mycket av nåt man ska beställa för det ska bli riktigt. Jag har hand om beställningarna varje tisdag och söndag. 
 
Efter jobbet idag kom L och mötte mig, så vi gick in och kollade lite affärer i Bromölla, bl.a en djuraffär, maxi och en lampaffär. Hittade en jättesnygg som hade passat in bland våra möbler, L gillade den också. Vi har lika stilar på möbler osv, det gillar jag! :)
Det är bara själva vi vill nog inte ha lampskärmen, kanske.. 
 
Dagens middag: Potatisgratäng, rostbiff och sallad! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback