Heart Chat Bubble

Tur man är stresstålig

Har inte hänt något speciellt idag. Bara jobbat och det har varit stressigt... Massa vagnar att gå igenom och folk som frågar efter grejer som är längst in bland vagnarna, plocka upp bananer, fylla på gurka och isbergssallad, fylla på potatis (3 styckna), tomater, jordgubbarna ska se fina ut, annonsvarorna ska ha påfyllning, ta bort allt som ser dåligt ut, svinna osv osv osv....! Man hinner knappt andas, så tur att jag är stresstålig, en mycket bra egenskap hos mig, tack pappa hahah.. :) 
 
Har kommit bra överrens med en arbetskamrat som är lika gammal som jag, hon är jätte trevlig och vill lära känna henne mer :) Hon har sommarjobbat ca 2 veckor längre än jag. Nu blir hon bara inringd vid behov. Hoppas jag med blir det eller helst vill jag ju ha schema.. Har fyra veckor kvar.. 
 
Imorgon börjar jag kl 8:00 och slutar 16:00, sen ska jag och L till Valje och fira hans småsystrar (tvillingar). 
 
Har ställt klockan på 06:00, så godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback