Heart Chat Bubble

Termometern kom idag!

Hade väldigt svårt för att somna inatt, är så himla varmt i lägenheten! Vaknade vid 2 tiden och tog fläkten ifrån L och satte den på sängen, somnade med en gång. 
Går oftast alltid upp en halvtimme innan jag ska cykla till jobbet, idag 04.45....
 
Sen var jag såklart själv vid frukten igen, man måste iaf vara två för det ska hända nåt. Riktigt jobbigt! Men kul samtidigt..
 
Fick sms idag om att jag kunde hämta min termometer från Clas Ohlsons. Men när jag öppnade den var den sönder! Glaset (där tempen står) hade på nåt sätt tryckts in och på framsidan var det gråa böjt... Ringde direkt och så sa han "Du får skicka tillbaka den till oss... eller... nej... vi gör så här... jag skickar en ny till dig!" Jättetrevlig och snällt av honom, bra service! Hoppas den andra inte är trasig ;p
Testade att sätta i batteri, men den var helt död ;/
 
 
 
Ska strax ner i tvättstugan igen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback