Heart Chat Bubble

Publikvärd!

Tänkte berätta lite vad jag gjorde när jag bodde i Karlskona.
 
I slutet på 2010 blev jag förfrågad av min pappa som var värd på ishockeyn om jag ville vara publikvärd på Ladies Night. Det var jättekul, min uppgift var att hänvisa besökarna vart de skulle sitta om de inte hittade sina platser och vara där ifall de undrade något om programmet och så.. Sedan blev jag värd på ishockeyn och var det från 2011-slutet på 2012. Hade gärna varit kvar om jag inte hade flyttat :)
 
Här på bilden tog jag pappas backstagekort så jag kunde få träffa artisterna.. Haha.. Ni känner väl igen dem? (Kanske två av dem iaf) :D
 
Har även varit publikvärd på Grease musikalen, Jerry Williams, Björn Skifs, Eric Saade och Melodifestivalen 2013.
 
Jag har alltid kollat och varit intresserad av Melodifestivalen, så när jag fick reda på att jag fick vara värd där blev jag mycket glad! ;D
 
Yohio
 
 Sångfågeln
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan!
Roligt jobb! Är du värd via någon speciell sida? Vilken isåfall? Jobbar just nu på lite eventjobb men behöver mer!

Svar: Hej! :) Verkligen! Det är så att min pappa var publikvärd på ishockeyn i karlskrona och sedan frågade han mig om jag ville vara värd på ett event och det var så jag började. Sedan var jag också värd på ishockeyn när KHK spelar. Sen har det bara flytit på! Vi får inte betalt men vi får se föreställningen och mat, och det är det värt! :) jag skulle verkligen vilja åka runt i landet och vara publikvärd om det hade gått! Vet du om man kan anmäla sig till nåt sånt? ;)
staaina.blogg.se

2013-10-14 @ 12:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback