Heart Chat Bubble

Lgh, jobb och mat..

Go'kväll!
Lägenhet
Det blev ingen lägenhetsvisning för mig idag, för jobbet ringde mig och undrade om jag kunde jobba 14-19. Det tackar man ju inte nej till. Men bad älsklingen att filma/ta kort så det gjorde han. Den är typ värd 4000 men inte 5000! Helt sjukt att bara elen och värmen kostar 1000 kr extra på vintern! :s
Sen var det rätt litet vardagsrum och ful fondvägg. Vi gillar när det är ljust. Så nej, det blev inget med den. 
Förresten han filmade men vill inte lägga upp den, onödigt ändå ;) 

Jobb
Det var skönt att jobba igen, ska ringa imorgon igen och vara på dem! Måste skriva ut cv och personligtbrev och gå ut till några affärer här i stan..! Om 2 veckor kommer lönen igen och det är kul att det är "massa" kvar. Måste ju klara hyran till de kommande månaderna med ju. Så det blir spara spara! Inga mer internetshopping! 

Ska sitta lite vid datorn nu och ta det lugnt! Vi höres.. Puss

Fläskfilé, röd paprika och purjolök blandat med creme fraiche o lite vatten. Mumma!!



Kommentarer
Postat av: Jeannaz

Ojj jaa. Betalar lite saftigt här i sydafrika. Runt 10.000 lägger jag på lägenhet i månaden :/ plus räkningar..

Svar: Oj det var dyrt! Hur kom det sig att du flyttat dit? :)
staaina.blogg.se

2013-10-04 @ 14:56:06
URL: http://jeannaz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback