Heart Chat Bubble

tRAINing and IKEA

Det blev en morgonprommenad/jogging till backen jag ska träna vid idag. Känns bra! Åt havregrynsgröt till frukost. Tränade. Åt ett ägg och surdegsknäcke med lax. 
 
 
 
Åkte till IKEA med L och hans syster, där köpte jag galger, tvålpump till köket,  badrumsmatta, paraply, matbox, pläd och en golvlampa. L köpte en ny datastol. I affären såg den skitful ut och tyget såg ut att vara grön/grå/ färg.. Men när vi packade upp den så var den grå/svart. Fin är den. Måste varit ljuset på IKEA som gjorde den ful haha. 
 
 
 
 
Väger nu:
 
 
Mina böcker kom idag också! :) Den 4:de boken kommer i oktober eller något. 
 
Nu ska jag läsa vid min lampa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback