Heart Chat Bubble

Jobb och träning

Fick jobba idag från kl 08:00-13:00. Vid 11 tiden blev det strömavbrott i hela Bromölla. Så hela Maxi slocknade! Men varade "bara" 3-4 minuter. Men sen skulle ju datorerna startas om och det tog typ 10 minuter om inte mer.. Kön växte. Vågarna vid frukten funkade inte heller så vi fick väga och knappa in manuellt hur mycket det blev, illa. 
 
 
Tänkte på en sak, jag blir irriterad när jag ser att folk vill gå ned i vikt men ändå fortsätta äta onyttiga saker. Klaga inte även om det "bara" är en engångsgrej? Man ska låta bli det HELT! Är man i affären och känner ett sug efter nåt, köp en frukt eller sök på internet på något gott och nyttigt som du kan göra snabbt. Man kan inte heller säga att man ska "unna sig lite". Som sagt, vill ej höra någon säga att du inte går ner i vikt. Det gör du om du gör på rätt sätt! :) Stå på dig! Det har jag gjort!
 
Jag har iaf varit duktig idag; Cyklat sammanlagt 16 km idag, 24 minuter dit och 21 minuter hem. Ätit: En macka vid 10:00 och 3 st surdegsknäckebröd med smör på vid 13.30(de där smala u know). + Massa vatten såklart! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback