Heart Chat Bubble

Jennifers 20-årsfirande!

Kom till min hemstad Karlskrona i lördags, det är så fint där! Där är ön jag bodde på tillsammans med min pappa <3
Långö <3
Ombytt och klar för kalas/fest :) 
 
Marias (min äldsta syster) pappa och hans fru.Jag har tre syskon, vi har samma mamma men olika pappor x)
Min pappa och min yngsta syster Angelica<3
Maria, Angelica och Andreas. Mina syskon <3
Här har vi Tiara och Jennifer som jag är moster till. Marias barn. Och mamma i bakgrunden :)
Jag, mamma, Jennifer och pappa :)
Nu öppnar hon paketen! En laptop fick hon! ;D Av mig och pappa fick hon trosor, bh, de två första twilightböckerna och en mascara. 
Jag och Alma (Tiaras barn). Är gammalmoster till Alma <3
 
Vid sjutiden kom vi hem till Tiara för att festa! Bjöd dit två vänner, Emma och Kristoffer :)
Bästisarna <3 Vi har känt varandra i 15/16 år typ! <3
Dansar såklart med pappa ;D 
Sista bilden jag tog! Ute på fox - oktoberfest! Sjuukt mycket folk, var så mycket att man fick vänta att komma till tältet ;p
Var en jättebra lördag! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Älskar din blogg :D

2013-09-30 @ 13:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback