Heart Chat Bubble

Ärenden

Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen.. Har varit trött hela dagen, förlylning på G :(( Inte okej.. 

Har haft massa ärenden idag, cyklade till bromöllas arbetsförmedling för att vara på info om jobbgaranti för ungdomar. Tydligen ska jag skriva in mig igen 12 oktober för därifrån ska jag bli berättigad till aktivitetsstöd, fast jag varit inskriven sedan 3 månader idag. Men det var för att jag tydligen jobbat för mycket? Är ju bara deltid.. Men men litar väl på vad de säger.. Ska ringa till A-kassan imorgon och bli medlem, de tittar tillbaka inom ett år och kaaanske kan få någon ersättning.. Men det återstå att se! :p 
Detta är det jobbiga som "vuxen" att ringa massa ärenden hit och dit x) 

Imorgon åker jag till Kallekrona (Karlskrona) för jag, pappa och några kompisar till han ska åka Polenfärjan! Var sjukt längesedan jag gjorde det nu, ser verkligen fram mot det! 

Nu ska jag vila en stund! See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback