Heart Chat Bubble

Välkommen motivation!

Sitter just nu och läser lite bloggar om kost och träning. Jag kommer inte att bli medlem på gym, fick reda på idag att det skulle kosta 400:- i månaden, inte värt! Kollar runt lite och skriver ner vad för övningar man kan göra hemma för att variera sig. Har bara kört situps, knäböj och lite armhävningar efter de appar jag har. Nu får det bli lite variation, ska köra cirkelträning också! Har även beställt protein och måltidsersättning (<-- länkar).
 
Min motivation går upp och ner hela tiden. Nu är den på topp igen.. Det som gör att jag blir motiverad är att läsa olika bloggar och se vad de äter som frukost och lunch osv och om de kan kan väl jag? Så jag ska inte äta potatis, ris, vittbröd eller pasta från och med NU! :) Får bli massa fisk, kyckling och grönsaker som middag då ;p 
Ska inte äta något onyttigt alls nu! HealtyStaaina, gogo! ;D
 
Just nu "skiter" jag lite i vad jag ska väga osv.. Det viktiga är faktiskt hur jag vill se ut och vara nöjd. Så tänker inte skriva ut någon vikt jag vill väga men det är klart det kommer vara kul att se viktnedgången ändå ;) Det jag mest ska fokusera på är som jag nämnt tidigare; rumpa och lår! Det är prio 1 det andra får bara flyta på. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback