Heart Chat Bubble

Straff till mig själv!

Hej!
Eftersom jag inte tränade igår gav jag mig själv ett "straff". Att jogga två varv (3 km) istället för ett varv! I början är det alltid jobbigt och man flåsar en del, men sedan försvinner det och man känner att det går bra! Jag tror faktiskt att jag skulle kunna springa ett tredje varv men kände att det fick vara nog där :) Det var jätte skönt när det blåste till och regndroppar från träden stänkte ner på mitt ansikte. 

Tog onemeal till frukost, tränade, onewhey och till middag blev det falafel och tomat. 

Har städat hela lägenheten och haft tvättstugan också. Älskar när det luktar nytvättat i hela lägenheten x) Nyduschad och den svarta masken är på! Snart kommer sötisen hem! :) 



Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback