Heart Chat Bubble

Kallt ute?

Jag borde se träning som ett jobb. Eftersom jag knappt jobbar nu borde jag göra upp ett schema att jag ska ut och jogga.. Men motivationen har försvunnit (igen). Jag var ju så duktig ett tag.. Vad hände?
Tror nog det har lite med vädret att göra faktiskt, börjar bli kallt och så. Det har absolut inget att göra med utrustningen att det är för kallt för det är ju bara att ha mer kläder på sig. Men det är just för halsen, får jätteont i halsen om jag anstränger mig vid kyla. Jogga är det jag ska göra och behöver. Att gå raskt ger inte samma effekt som att jogga, visste ni det? Man förbränner mer vid jogging och just det jag behöver för rumpan och låren :)
 
SpiderCat! ;D
 
 

Kommentarer
Postat av: Queen Tiara

Ett tips är att skaffa gymkort, där kan du jogga på löpband och så brukar det ju finnas olika aktiviteter på gym som motiverar lite :)

Svar: Haha men som jag skrivit tidigare, det är dyrt med gymkort här. Och jag har inte den ekonomin eftersom jag är arbetslös.
staaina.blogg.se

2013-10-31 @ 11:18:33
URL: http://queentiara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback