Heart Chat Bubble

Fredag!

Godkväll!
Idag vaknade vi rätt sent, vid 11.. Steg upp och drack min onemeal (sååå god) och efter en timme cyklade jag bort till skogen och joggade 3 varv (4,5 km)! Joggar i en behaglig takt så jag orkar mer. Utan musiken hade det inte heller gått. På sista varvet mot slutet fick jag sån fete håll, men kämpade ändå! Så himla skönt efteråt! Sedan gjorde jag som vanligt knäböj, denna gången blev det 86! Då jag gjorde 32 på en gång utan att pausa :) Känner redan hur lårmusklerna blivit mer starka. 
Har joggat 6/7 gånger på en vecka nu sedan jag började. 




Efter detta handlade vi och direkt efter stack jag ut och sökte jobb! Sökte på coop, netto, schackmatt, team sportia, MQ och Wallenberg skor, har tidigare sökt på ica. Chefen inne på coop känner en från maxi så han ställde en fråga; "Om jag skulle ringa henne vad skulle hon säga om dig då?" Man ba, wtf kom på nåt bra nu stina! Så jag sa något i stil med "Hon kommer säg att jag är noggrann i arbetet jag gör och att jag ser till att arbetet utförs bra" typ xD Var väl bra oförberett svar? XD Vill så gärna jobba där! Iallafall helst här i sbg! :) 

Åt idag friterad kycklingburgare med ost tomat och rödlök. Fortfarande dömätt.. Åt två..  

Nehe nu ska jag sova! Imorgon ska vi till Maxi och handla! Godnatt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback