Heart Chat Bubble

Publikvärd + utgång

Oj vilken dag det var igår! :)
Först när jag kom till Karlskrona mötte pappa upp mig och då sa han att vi skulle äta smörgåstårta! Såå gott! ;D

Senare åkte vi till arenan för att vara publikvärda på Arena Rosenholm för Jerry Williams. Stor typ vid ingången och hälsade dom välkomna. Vet inte hur många "hej" jag sa.. Torr i munnen var jag xD Men konserten var helt okej, han sjöng, drog några vitsar och sedan var det lite skådespel :)


Efter pausen åkte jag och Jollan till Teeb och festade :)

Hälsade på några som jag inte kände igen och tänkte hälsa på denna häxan. Men när hon började prata hörde jag vem det var xD Ja herregud! Riktigt bra utklädnad xD 

Jollan blev också sminkad sen :)

Emz jag o teeb ;D 
Precis när vi skulle dra in mot stan säger emma att hon kör. Vilken chock jag fick! Trodde hela tiden att hon drack alkohol xD jätte fin var hon i sin sri lanka klänning (vet inte vad den kallas) :)

Detta var ju super enkelt x) 

Vi gick in på stars och vi slapp visa legg x) hängde av oss jackorna och dansade :) 
Efter en stund gick vi mot statt, sjukt mkt folk! Beställde en halloweendrink och tog lång tid för bartendern att göra den. God var den! Men verkade vara mycket sprit i den, mådde illa när jag kom hem x) och däckade med en gång :p
Men riktigt kul kväll! 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja inte tackar jag nej till smörgåstårta i alla fall ^^

Svar: Haha nä det gör man bara inte x)
staaina.blogg.se

2013-11-03 @ 20:40:10
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback