Heart Chat Bubble

Jobba på Coop

Idag var jag första dagen på jobbet! Dom är hur trevliga och snälla som helst där! 
Det har gått jättebra, men vissa PLU-nr (nummer man slår in på ex. Gurka, banan, lök osv) är inte detsamma som på Maxi, så där får man lära sig lite på nytt :) Men går bra! 
   Sedan har jag fått lära mig posten hur man hämtar ut till dom, skickar, returnerar (allt) och hur man gör när man lägger in posten på hyllan. Efter några minuter får dom sms/mejl att dom kan hämta sin post :) jättekrångligt nu i början såklart med allting inom post och spel men det lär jag mig snart ;) Värst är ju vid denna tid när det snart är jul! 
 
Spel har jag också fått lösa in och förlänga till dom idag, en del saker är krångliga där med x) Men men, man måste ju lära sig för att kunna xD 
 
Jobbade 9-15, är helt tung i huvudet nu haha.. 
 

Tog tiden till jobbet idag, och då stanande jag även vid övergångstället å så.. 2-3 minuter bara..! xD 
 
Fick tid på måndag igen! Klockan 13:00 ;) ska lära mig posten mer då.
 
Så nu har man jobbat på Willys, Maxi och Coop konsum och är bara 21 år x) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback