Heart Chat Bubble

Ett ufo påväg mot Sverige!!


Vilken häftig dröm!
Var hemma här och kollade aftonbladet och nyheterna på tv, de visade att ett ufo var påväg hit mot sverige och hade precis passerat öland. Både jag och Linus stod vid fönstret och tittade ut om  man kunde se något. 
Senare var jag med pappa någonstans utomhus mellan två höga byggnader och mycket folk var det. Där ser vi ufot åka omkring lite hur som, tar ju självklart fram telefonen och filmar detta. Folket blir helt hysteriska och skriker och så.. Men pappa o jag stod kvar och bara tyckte det var häftigt. Sedan landar ufot några meter ifrån oss och vi går in i byggnaden vi stod närmast. 

Nu minns jag inte så mycket vad som hände men den här utomjordingen var iaf en tant, långt grått och slitet hår. Hon kunde prata... På svenska också.. Pappa och jag var de två utsatta som hon skulle prata med. Jag ställde massa frågor till henne och filmade. Men hon sa till mig på skarpen att jag inte fick x) Då vart jag rädd! 

Det var tre st som stod vid en dörr och höll vakt (?), bl.a var det jag, mamma och en till. Vi var tvugna att ha luva på oss.. Sedan tänkte jag att det var nog bäst jag inte står där ifall de tar med mig till rymden så jag bytte med någon annan haha.. 

Publicerade massa bilder och videoklipp på instagram, facebook och aftonbladet för att hålla oss uppdaterade till alla.. 

Det var en riktigt sjuk känsla när jag vaknade, var rädd och uppspelt typ. Så.. Vad betyder denna drömmen..?

Kommentarer
Postat av: Queen Tiara

Att något oväntat kommer hända kanske :P

2013-11-06 @ 11:58:13
URL: http://queentiara.webblogg.se
Postat av: Robin

Det beror på hur man tolkar det, samt hur mycket man tror på utomjordingar. Men jag skulle väl vara lite mer uppmärksam än normalt, om jag drömt det där.

För det tycks ju som om ditt undermedvetna försöker sig dig något...(nej, jag är inget hippie flum eller liknande. Det var bara en gissning)

Svar: Haha.. Jadu... Denna drömmen var riktigt tydlig än vad mina drömmar brukar vara. Men det återstår att se vad som händer de kommande dagarna. Från en sida på nätet stod det: "Det tyder även på en ny erfarenhet, ett nytt sätt att uppleva dig själv uppstår. Så UFO-erfarenheten kommer ofta före förändringar i livet. Så tänk att det som förändras händer på det sätt som du relaterar till personer och händelser.";D
staaina.blogg.se

2013-11-06 @ 21:54:35
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Robin

Jaså? Ja, det låter väl inte helt osannolikt. Vi får väl hoppas att det blir en "positiv" ny upplevelse i sådant fall ;)

2013-11-07 @ 11:41:37
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback