Heart Chat Bubble

Eget skåp och tagg :)

Idag har jag fått jobba på post och spel igen! För att öva upp mig till julen som chefen sa, vilket betyder att jag kommer jobba massa då! Kul!! Har även fått skåp och tagg (så man kommer in överallt)! Känns så fcking bra detta! Kan man ha mer tur eller...? Imorgon ska jag jobba för en som är sjukskriven och han sa att jag skulle kunna jobba 50% eller 100% ! Kan man ha mer tur? 
Träffade även en ny tjej som började idag, hon har jobbat på coop i Karlshamn så hon kommer pendla hit :) Hon har iaf den fördelen med PLU-nr för det är ju samma förutom frallor och kakor o sånt :) 

Det är sån himla lättnad så ni anar inte! ;D efter nyår ska en på mammaledighet 50% har jag för mig ;) så ja.. Underbart! Och alla där är sååå trevliga och lätta att prata med! Eftersom Sölvesborg är så litet (8000 invånare) så känner ju typ alla, alla xD 

Den 10 dec ska jag till tandläkaren, undersökning. Så ska försöka göra så mitt abonnemang där blir mindre, var lite dum som tecknade det för 1 årsedan... Eftersom kostnaden blev så hög.. Hoppas det går! 

Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback