Heart Chat Bubble

Supersize vs Superskinny

Tittar på Supersize vs Superskinny, riktigt skrämmande program! Men man ska ju vara hälsosam och tänka på vad man äter och röra på sig! 
Jag cyklar till jobbet varje dag och rör mig hela tiden på jobbet, lyfter tunga föremål. Har varit väldigt dålig med maten på sistone så har gått upp något kilo.. Mitt mål är att vara mellan 52-54 kg. Är 163 cm. Allt sätter sig på rumpa, lår och mage. Det måste försvinna så är jag nöjd! ;) 
Använder mig oftast av Runkeeper och ibland LogYourRun, men det skiljer sig några km mellan de, man vet inte vilken som stämmer riktigt.. 
 
Funderar på att gå upp tidigt och jogga en sväng, börjar kl 14:00 imorgon också. När jag joggar måste jag ha musik på, annars hör jag bara min andning och tycker det är obehagligt att höra (okej.. så hemskt låter det nog inte... men jag orkar iaf mer när jag inte hör den.. knas..) 
 
Så bara ta på er träningskläder och sätt ut foten så kommer motivationen, man måste ju börja någonstans! Sätt igång imorgon! ;)
 
12 maj 2013 - Sprang 6 km på 44 minuter. Mitt rekord någonsin. Fattar inte hur jag orkade, men satte upp ett mål. Sen joggade/gick jag samma väg hem. 
      
Ska kolla vidare på programmet nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback