Heart Chat Bubble

Lugn dag!

Har varit en bra dag på jobbet! Fick vara på scanningen och där har jag bara varit en gång tidigare, men man kommer in i det ganska fort. Var lite småsaker man fick fråga om som jag inte gjort tidigare. Trevlig personal och goa kunder! 
Det var en kund som skulle betala i min kassa så jag sa hur mycket han skulle betala, då säger han "Det var en fin dialekt du har, var är du ifrån?" :) Tackar för den! Tror aldrig jag hört att jag har fin dialekt.. hehe.. 
 
TIPS PÅ BRA FOTO APP! 
CamMe heter den! Det är en självutlösare, finns ju inte inbyggt i mobilerna (iaf inte iPhone), så denna rekommenderar jag till er! 
                                                    
 
Ska strax äta spaghetti och köttfärssås, man blir ju servad av mat varje dag av kocken min ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback