Heart Chat Bubble

Det går nedåt!

Har varit tufft på jobbet, hade ju hand om all frukt & grönt själv och det är ju en stooor avdelning.. Kände att jag inte hann med allt jag skulle ha gjort, men får ta det först imorgon bitti... Jag hoppas vekrligen att jag får förlängt, Trivs så himla bra på MAXI.. Så jag hoppas ni håller tummarna åt mig att jag får det! ;)
 
Nu är jag mycket bra vän med vågen min igen. En siffra har visat sig som jag inte sätt på många år! 
Heja heja, när man ser att det går nedåt känner man sig mer motiverad och peppad. 
                                       
 
 
                                                                        
 
Imorgon jobb 06:00-14:00
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback