Heart Chat Bubble

Sista dagen imorgon!

Oh, heeelt trött nu efter 8 h jobb. Det är ALDRIG att man gå runt och tänker "vad ska man göra nu...?" utan det är fullt ös HELA tiden. En del tycker synd om mig på jobbet ;p  Men men, imorgon är sista dagen för sommarjobbet sen ska jag ha lite "semester", kan vi kalla det tycker jag!
Ska på måndag åka till skiiiåne, Malmö. Där jag ska träffa min pappa, farbror, syster och hennes barn :) Ska bl.a. vara på Malmöfestivalen samt åka en roadtrip i Danmark med pappa! Hur mysigt som helst! Och som jag längtat till detta!! Älskar att fara  ut på äventyr och göra massa roliga och minnesvärda småresor! 
 
Älsklingen och hans syster åkte till IKEA idag, ska bli spännande och se vad han kommer hem med! Kommer nog bilder senare!
 
Nu ska jag diska och fixa iordning i hemmet innan sötisen kommer hem :) *tjoooff*
 
Fick av min farmor som namnsdagspresent! xD
 
Mat vi åt igår.
 
Jobar byxorna har blivit stooora! Tur jag har skärp ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback