Heart Chat Bubble

Karlskrona <3

Min mamma skulle kommit igår, men hon hade knappt sovit, så fick ett mejl från henne på facebook där hon bl.a skrev att hon kunde betala mig resan fram och tillbaka till Karlskrona istället och att hon bjuder på mat och om det är något klädesplagg jag skulle vilja ha! Schysst va? ;) Blev jätte glad, har inte träffat henne på jätte länge och saknar ju självklart Karlskrona. Så det var inga konstigheter att tacka ja till. :)
 
Här är jag och Kalle (Karl XI), på stortorget i Karlskrona :) Tyvärr finns det idioter som  tagit sönder hans svärd!
 
Sen bjöd hon på fika på Lennart´s :)
 
Fick två par svarta byxor och sedan blev jag bjuden på mat :)
Hade en super trevlig dag. När mamma skulle gå och handla ringde jag till Emz och frågade henne om jag kunde komma över en stund. Hjälpte henne med tvätten och det uppskattades, men det är ju klart man ska hjälpa till! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback