Heart Chat Bubble

BokBeroende!

Jag har aldrig gillat att läsa, eftersom jag alltid blir trött.. RIktigt jobbigt.. Men nu tänker jag verkligen kämpa för att göra det, heheh.. kämpa... jaja... Har läst ut den första Harry Potter-boken och är inne på den andra nu. Vi såg filmen igår, har bara sett den en gång tidigare och det var längesedan. Men stackars L som fick höra hela tiden "ah just de, det är så han ser ut.." och annat babbel x)
 
 
 
Jag har hört att Kepler serien ska vara väldigt bra och spännande, så jag gick in på CDON.com och beställde en pocket med första serien, "Hypnotisören", 2009!
 
 
(Igår kväll, mys med älskligen) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Queen Tiara

Haha men det är ju därför man läser innan man ska sova xD

Svar: Men jag har ju lätt för att somna när jag väl ska sova. Vill ju kunna läsa ett kapitel utan att sitta och gäspa xD
staaina.blogg.se

2013-08-15 @ 17:17:18
URL: http://queentiara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback