Heart Chat Bubble

Kantareller!

Åkte till en annan skog idag med L och hans syster. Vi var ute kankse 1,5 timmar. Vi hittade bara lite kantareller.
 
Mumsigt!
 
Har kört på åttatimmars dieten idag. Jag, eller min kropp är sedan lääänge tillbaka van vid att inte äta frukost. Så att fasta ända till klockan 12 är absolut ingen fara. Vissa blir helt crazy och tycker att man svälter. Men kan säga att JAG gör ingenting så jag svälter! :) Det är asbra med mig och min kropp! Aldrig varit bättre faktiskt. Tarmarna fungerar utmärkt. Vet inte mer vad ni tror men jag känner iaf min kropp mer än vad ni gör. Alla har det olika. Men jag åt iaf nudlar vid 12 tiden. Sen stack vi ut och kollade efter svamp. Blev rätt drygt efter ett tag men skönt att gå i skogen, gillar det :) Sen åkte vi till "Lasses" så jag tog hamburgetallrik med pommes, kan säga att de är inte snåla med dressing haha.. När vi väl kom hem ropade sängen på mig så fick ju bara lyda sängen och lägga mig en stund :) Såå skönt..! 
 
Nu ska jag se om det finns något kul att kolla på play :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback