Heart Chat Bubble

INLINES som mål!

Mitt mål var ju att väga 52 kg. Men nu har jag nog ändrat mig till 50 kg.. Enligt BMI ska  jag inte väga under 50 iaf. Jag är rikigt peppad till detta nu och trivs verkligen, känner mig redan mycket piggare. Skulle vilja ha något mål när jag når 50.0 kg. Men vet inte vad, tänkte på om det är någonting jag ska köpa till mig själv.... jaaa! Ett par rollingblades! L är ju jätteskicklig på att åka såna då skulle han kunna lära mig! Vilken bra idé! ;D Mysigt så på hösten att ha en mysig tjocktröja på sig och åka runt lite ;D 
 
2.100:- (ovanför)
 
 
 
1.900:-
 
2.300:-
 
2.300:-
 
 
Hur coola är inte dom? ;D Nu måste man spara pengar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback