Heart Chat Bubble

Inlåst på jobbet!

Det var kul att jobba idag, fast det är det alltid. 
Skulle gå in vid kontoret idag för att kolla om jag fått något i mitt fack (yeah har ett eget fack på Maxi nu). Men där var inget. Skulle gå ut därifrån och man måste trycka på "lås-upp-knappen" annars går larmet, men det gick inte! Var fast! Tur var att jag hade min mobiltelefon på mig så fick ringa till chefen för att höra om hon kunde släppa ut mig. Hon skrattade och sa att eftersom den är trasig så kunde man vrida på låset... SUCK.. heheh.. Nåväl. 
 
Nu har det börjat bli mörkt tidigt, vilket är rätt trist, vill ju gå kvällsprommenad i den där skogen jag gick i igår (självklart är det belysning där men ändå). Blev jätte rädd när två löpare sprang förbi! Uugh.. 
 
Imorgon är jag ledig och träningsvärken har börjat försvinna! Så då är det dags för nya tag! Men har varit aktiv ändå :) Skriver i träningsdagboken varje dag. Skriver vad jag ätit under dagen, väger både morgon och kväll och hur långt jag sprungit osv med hjälp av runkeeper. Anledningen till varför jag gör det är för det kan vara kul att kolla på senare och jämföra om man förbättrats och så. 
 
Såhär ser det ut i min dagbok, för varje dag som går :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback