Heart Chat Bubble

Future!

Mina framtidsplaner
 
Jag vill ha ett fast arbete, helst jobba i livsmedels- kläders- eller skobutik med mycket mer, såklart.. Vill ut och resa och se världen! Börja med körkortet! Flytta till hus! Skaffa bil! Bilda familj! Bli av med studieskulderna. Bli mer motiverad till träning. 
 
Har kollat in blocket på några lägenheter nu, skrivit till de och hoppas man kan komma och kolla och om vi är intresserade har jag frågat om man kan låta lägenheten vänta tills någon annan vill flytta in i denna! Hade varit så skönt och smidigt om det vore så enkelt? :) Det är iaf 2:or på de tre jag sökt. 64 m², 78 m² och 84 m² är de på. För en ganska rimlig hyra!
De ligger i centrum också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback