Heart Chat Bubble

Veronica på besök!

Min fina vän Veronica, från Karlskrona, kom på besök igår! Vi cyklade (jag skjutsade henne) till Sandviken för att sola, fick reda på att hon är en riktig badkruka så vi kände inte ens på vattnet haha.. Men är mer för att sola än bada, visst, skönt att svalka av sig ;)
När vi varit där cyklade vi tillbaka hem till mig och fräschade till oss för att gå ut och äta på Kinarestaurang. Vart sugen på biff och grönsaker med kokosmjölk, såå gott!
MEN! Jag hittade något i min mat! Det var en trådaktig sak, från diskborsten, silvrig. Visade den för servitören och han bad om ursäkt osv och frågade om jag ville ha ny mat, men det behövdes inte (då hade jag ju bara blivit mätt och fått vänta ännu mer). Hade precis berättat för Veronica att när L och jag beställt mat där en gång fick han en död insekt och vägrade äta mer och vi gick tillbaka för att kräva pengarna tillbaka. Sen dess har vi inte ätit där. Och så får man nåt i maten Igen!
Men fick iaf lite rabatt på middagen. 
 
 
Blev en mycket bra dag på vår lediga dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback