Heart Chat Bubble

Tiden går så fort!

Inne på min tredje jobbvecka nu, känns som att det var förra veckan jag började.. Tiden går sjukt fort. Har "bara" 5 veckor kvar av sommarjobbet. 
 
Ser att det är en del som kollar in min blogg, skriv gärna någon kommentar vad du vill att jag ska skriva om eller ställ någon fråga du vill jag ska besvara, vad som helst :) (du behöver inte skriva ut vem du är om du ej vill)..
 
05:20 solen - mysigt att cykla så tidigt på morgonen. 
 
 Alltid när jag cyklar förbi här luktar det svamp. När jag slutade var jag tvungen att gå in i skogen och kolla! Men hittade ej nåt, gick inte så lång in heller.. Men ser det mysigt ut där? ;p 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback