Heart Chat Bubble

Jobbat 12½ timme = 2,5 mil cykling!

Hej!
Idag började jag jobba kl 08:00 och slutade 16:00. Man känner där vid tretiden att det ska bli så skönt att komma hem och bara ta det lugnt! Cyklade till Valje och mötte upp L, vi hann knappt säga hej förrän min mobil ringde. Då var det jobbet som ringde och undrade om jag kunde komma och sitta i kassan, så fort som möjligt! Tackade såklart ja. Hehe, så 8.00-20.30 jobbade jag idag, med resultat på 2,5 MIL cyklande! 
 
Två stycken bromöllabo som trott att jag är någon annan som de känner eller känner igen. En gubbe som snackade med mig om hans liv som transportnisse (vet inte det exakta yrket) i nordamerika  och kunde 5 språk flytande, miljonär dessutom. Ett råd han gav mig "Lär dig språk! Det gör dig rik". Jaudu ska tänka på att!
 
När jag kom hem hade älsklingen gjort mat till mig, kotlett med pommes och egen brunsås, satt fint dåfär efter 12 ½ timmes jobb kan jag ju säga. 
 
Nu ska jag duscha, raka benen (om ni nu ville veta...), noppa ögonbrynen och sen förbereda mig för natten. Upp imorgon för mer jobb 8:00 - 15.00. Ska ha hand om beställningen helt själv, igen + ta upp varor och ta bort de som är äckligt, svinna osv osv.. 
 
                                          
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback